Znamo da dolazak kući nakon operacije ugradnje stome može biti vrlo stresan i zahtijevan. Put do oporavka ponekad može biti izazov i mi u Coloplastu želimo preuzeti još više odgovornosti kako bismo vam pomogli da, unatoč novonastalom stanju, živite život kakav ste željeli.
Iz tog razloga osnovali smo Coloplastovu službu za korisnike koja pomaže stoma pacijentima da se nakon operacije što prije vrate u svoj uobičajeni ritam života:
U razgovoru s pacijentima osiguravamo:
Važno je pacijentima dati što više informacija o njihovom stanju i pomagalu koji koriste, osobito u trenutku otpusta iz bolnice kako bi što lakše prebrodili vrijeme prilagodbe na novo stanje i naučili ispravno koristiti pomagalo, te izbjegli posljedice neispravnog korištenja pomagala.
- Informativni razgovor sa savjetnikom
Odgovaramo na sva pitanja vezana uz njegu kože oko stome, način prehrane,stil života i savjete kod putovanja. (Ukoliko pacijent treba klinički savjet o svom zdravstvenom stanju ili promjenama zdravstvenog stanja, uvijek ga upućujemo da konzultira zdravstvene djelatnike).Davanje pravih informacija u pravo vrijeme.
Osiguravamo da naši korisnici kontinuirano dobivaju informacije o novim temama i novim proizvodima.
Poziv na naš broj 0800 200 086 je besplatan.
Radno vrijeme za pozive:
Ponedjeljak – petak: 8:00 – 16:00h
E mail adresa: informacije@coloplast.com